Byten och funktionärsmöte

Idag vaknade vi till en mulen himmel. 
Stephie kom på förmiddagen och vi tog Sigge till ridhuset. 
Hon tyckte att det var dags att börja träna galoppombyten igen. Jag har inte gjort det alls tidigare & Stephie har inte gjort det sen i Augusti. 
Bytena från vänster till höger gick bra, tvärtom är svårare, han blir jämfota bak. Men vi tränar vidare! 
(null)
Vänster förvänd galopp 
(null)
Byte
(null)
Nöjd ryttare och häst i höger galopp
Lite piaff träning blev det också 
(null)
Det var rolig träning idag & då blir man sugen på att träna vidare! 
Efter maten gick jag till Mia Å som bor på Labbarp för att vara med på ett funktionärsmöte inför Elmia-tävlingarna.        Vi var cirka 20 personer och bjöds på gott fika samtidigt som vi gick igenom "allt" inför tävlingarna. 
Jag ska vara domarsekreterare där på torsdag och på lördag. 
(null)

Solsidan och Hellenius hörna tittar vi på ikväll. 
Jag hade behövt röra mer på mig idag men nu är det så mörkt ute så jag är inte så sugen på en pw. 
Nu är det ju lite ledig plats i Tims rum så jag kan ställa fram cross trainern igen. Får fixa det någon av dom närmaste dagarna. 
Sov så gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0