En Saga

Efter att ha tvättat & städat plus lunchat hästarna åkte jag till Stephie i Lekeryd. 
Jag hade mina ridkläder på och fick lov att rida fina Saga! 
Hon har fått rätt namn den hästen, hon är en Saga att rida. 
Gör man rätt så gör hon rätt. Bytesserier ner till vartannat och lite piruettjobb. Passage och galoppsax, så roligt att få rida på en välutbildad häst! 
Stephie red EmmyLou samtidigt. Hon är jättefin, fyra år, kommer att bli en stjärna. 
(null)

(null)
Saga var inte på humör att fotas efter ridpasset, haha. 
Vi hann ta en fika innan jag var tvungen att köra hemåt för att ta in Sigge och Bea. 
Vi åt fajitakyckling i pitabröd på kvällen. 
Just nu sitter jag med Idol på Tv:n samtidigt som jag tittar på hoppning på SVT Play på mobilen. Är ju mest intresserad av dom svenska ryttarna varav den ena är härifrån Bankeryd faktiskt. Angelie von Essen har vuxit upp här och tävlar fortfarande för Bankeryds Ridklubb. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0