Flyttdagen!

Idag var den stora dagen äntligen kommen för Tim och Amanda. 
Dax att flytta in i lägenheten! 
När dom köpte den, i mars, sa Tim att han hoppades kunna flytta in och fira sin 25-årsdag där….. Det var första maj…
Nästa förhoppning var midsommar….
Inte heller det gick, men idag den 16 oktober gick flyttlasset. 
(null)
Transporten redo att fyllas med möbler, den rymmer mycket! 
Stephie, Danne och Pelle & Åsa kom och hjälpte till så allt gick smidigt & bra. 
(null)
Hissen ligger i ena änden av huset och sen bor dom längst bort. Så vi gick/sprang, bar och kånkade många vändor på denna loftgången. Bra motionspass. 

(null)
Snart fylldes det på med möbler och bra & ha saker. Men jag glömde fota mer sen, haha. 
Vi fikade tillsammans sen innan Tim åkte iväg för att jobba, han hade en visning. 
Vi köpte med mat hem från Dal Baffo & lämnade Amanda med sina föräldrar att packa upp lite. 
Både Bosse och jag kände oss rätt slitna & trötta efter en intensiv vecka. 
Vi åt tillsammans med Stephie och Danne, vi åt plankstek och dom valde pasta. 
(null)

Jag blev proppmätt och ännu tröttare. 
Stephie var snäll & red, jag kan inte rida direkt efter maten. 
(null)

(null)

Vi skrittade ut en sväng efter som vanligt, fy vad kallt det var, riktiga höstvindar. 
(null)

Mitt nästa mål var att sitta i soffan resten av kvällen & det har jag gjort! Hade helt slut på energi. 
Först satt jag själv & drack en Breezer & tittade på Bachelor. 
(null)
Sen kom Wilda & la sig i mitt knä & sov ett par timmar. Myyys
(null)

(null)

När vi var ute & red sov hon nära Bosse i sängen. Hon har ju varit väldigt mycket ensam när vi har varit i lägenheten så det här var nog hennes sätt att visa hur nöjd hon är med att vi är hemma (mer) igen. 
Det enda som återstår att göra idag är kvällsfixet i stallet & det ska jag göra nu innan jag sjunker ner i sängen. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0