Full fart i lägenheten

Sigge hade sovit gott inatt med en färsk bajshög som huvudkudde. Bajs och spån satt ordentlig fast på ganaschen. 
(null)

Det blev ridning på förmiddagen idag med. Stephie kom och jag fick ett träningspass. 
Det var svettigt, trots att det var kyligt ute, men jag var nöjd efteråt. 
Jag tog en snabb fika & åkte sen till lägenheten för att hjälpa till. 
 Det var fullt drag där, Amanda jobbade i köket, Bosse satte upp dörrlister och Tim & jag tak & golvlister. 
(null)

Vi höll på till efter 19 & då åkte vi hem & jag gjorde tacos till oss alla. 
Nu väntar hästarna på nattamat och jag längtar efter duschen. 
Så jag säger Godnatt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0