Icha Mochi & James Bond

Bosse åkte iväg redan vid sjutiden för att hämta en liten grävmaskin i Göteborg åt grannen. 
Wilda & jag gick ut efter frukosten och hon spanade på fåglarna som vanligt. 
(null)

(null)

Jag hade tänkt rida ut sen men det började regna så jag tänkte om och bestämde mig för att lägga fram några bommar i ridhuset istället. 
Det var en annan tjej där som tänkt likadant så bommarna fanns redan utlagda. 
Vi travade och galopperade över dom i lite lägre form & gick ut en liten sväng efter. 
(null)

Jag var ganska hungrig när jag kom in så jag satte på ett par potatisar och värmde köttfärslimpan som fanns kvar. 
Vid fyra åkte vi in till Jönköping för att äta & gå på bio med Mats & Marie. 
(null)
(Lite roligt moln över Munksjöbron) 

Jag vet inte när vi var på bio senast, det var jättelänge sen. 
Marie tipsade om restaurangen Icha Mochi som har sushi och Bowls. 
Jag åt en jättegod bowl med kyckling. 
(null)

Vi hade bokat bio klockan 18.15. Tur att vi inte tog den sena bion för den var nästan tre timmar lång. Jag har en förmåga (?!) att somna på bio och var rädd att det skulle hända när filmen var så lång. Men det var action hela tiden så det var ingen risk. 
Mysig kväll, annorlunda mot vad man har gjort de senaste ett och ett halvt åren. 
Jag orkade inte blogga igårkväll så detta är skrivet fredag förmiddag. Därför känns det fel att skriva God Natt som jag brukar 😅
Men Kram funkar ju alltid ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0