Jönköping Horse Show på Elmia

B gick upp halv fem & åkte till Hässleholm. 
Jag gick upp senare…
Wilda fick vara ute en timme & busa innan Anette kom & hämtade mig tio i elva. 
Vi åkte upp till Elmia och passade på att äta lunch innan vårt pass som domarsekreterare började. 
Idag var jag knappare, jag knappade in domarsiffrorna i Equipe på datorn. Egentligen mycket smidigare än att skriva men jag har alltid varit rädd att datorn ska krångla mitt i programmet. Men om något strular så kommer två killar från Equipe springande och hjälper till så det funkade jättebra. 
Så hädanefter knappar jag gärna, man hinner se mycket mer än när man skriver. 
Idag var det 7-års final och 4-årskval. Plus en ponnyklass emellan men den slapp vi skriva så då gick vi på mässan. 
Stephie och Danne kom upp också. 
Stephie provade nya ridstövlar och ska nog beställa ett par imorgon. Vi köpte bara nya benskydd till Sigge idag. 
När vi hade "jobbat" klart & sett många fina & en del "busiga" hästar gick vi & åt lite kvällsmat innan vi åkte hem. Funktionärerna bjöds på jättegod gulasch. 
(null)
Den såg visst inte så aptitlig ut på bilden, med en stor klick créme fraiche i, men gott var det! 
& det var enda bilden jag har tagit idag faktiskt. 
Usch, inatt ställer vi om klockan till vintertid, det gillar jag inte alls! 
Sov gott
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0