Knock out dressyr

Det har regnat en hel del idag med. 
Inget roligt väder att vara ute i, jag hade tänkt rida ut men det lockar inte att bli dyblöt. 
Sigge fick trava över lite bommar istället. 
Dagens höjdpunkt skulle bli att åka till Elmia och heja fram Mickan när hon tävlade i Knock out dressyren. 
Dom ringde henne förra veckan & frågade om hon hade hoppat upp i sadeln igen efter förlossningen & om hon i så fall ville vara med & tävla. Hon red nog första gången i fredags men bestämde sig ändå för att vara med! 
Jag & Stephie åkte iväg vid halv fyra. Jag gick in & hämtade min mössa först & passerade sen genom mässan. Där hittade jag ett snyggt svart pannband (till mig) som jag köpte. 
Det var en familjeshow med väldigt blandat innehåll innan det var dags för Mickan. 
Dom red in två och två och en speaker sa vad dom skulle göra. Speakern (Carl Hedin) rabblade också snabbt hur vi som publik skulle rösta. För det var vi som skulle rösta fram vinnaren. 
MEN, en gammal tant som jag fattar ju inte! 🤯 Inte Anette heller…
Jag blev så stressad för man röstade medan dom red & röstade vidare den man tyckte var bäst. 
Gå in på Instagram på Jönköping Horse Show & in på Story….  Ja var fasen är story då. 
Jag missade Mickans ritt för jag stod & glodde ner i mobilen & fattade typ inget. 
Stephie ringde mig (hon var vid framridningen) & sa Du måste rösta! 
Till slut lyckades jag men som sagt, jag såg inte mycket av ritterna. 
Mickan vann i alla fall & det var ju jättekul! 
(null)

Mickans "tema" var Diamonds are a girls best friend. Hela Belle glittrade så fint, även hovarna. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0