Konstig dröm x 2

När vi vaknade i morse sa både Bosse och jag att vi hade haft en mardröm i natt. 
Jag drömde att vi hade sålt vårat hus & bodde i ett ruckel istället. 
Bosse hade drömt likadant! 😱 Att vi sålt huset men flyttat till en lägenhet. 
Vad är oddsen för att man drömmer nästan exakt samma dröm? Vi har ju inga såna funderingar annars, att sälja alltså. 
Lite konstigt, eller?!?

Vi har haft riktigt skönt väder idag lite sol & varken blåst eller regn. 
Jag red efter frukosten, passade på att rida en sväng i skogen för imorgon börjar älgjakten. Då blir det till att hålla sig på vägarna ett tag. 
(null)

Vi skulle åkt till lägenheten men behövde låna en såg av Peter & den var utlånad & inte tillgänglig förrän på kvällen. 
Så vi gjorde lite nytta här hemma istället. 
Jag åkte och handlade medan Bosse började tömma poolen. 
Vi åt ärtsoppa med ostfralla till lunch och sen bytte vi "porten" till carporten. Alltså presenningen som vi har som "dörr".  
Det är lite pyssel att byta den, flera rep och snören som ska träs och stängningsanordning med handtag som ska skruvas på presenningen. 
Den gamla hade blåst sönder så det var skönt att få upp en ny innan höststormar och vinter. 
Jag gick ut på en promenad när vi var klara & hade sån tur att Ester & Magnus också var på väg så jag fick sällskap. 
(null)

Stephie var ute hos Mickan idag igen och red tre hästar. Hon kom förbi en snabbis bara på vägen hem. 
Tim var med på tre topplistor för mäklare tredje kvartalet. Inte dåligt! 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0