Lister & Mr Rice

Idag sov jag ända till klockan åtta. Hade varit vaken några gånger på morgon kvisten men lyckades somna om. 
Efter frukosten red jag Sigge. 
(null)

Vid halv ett träffade vi Tim på ByggMax. Där köpte "vi" golv- och dörrlister, sen åkte vi till Beijer Bygg och köpte taklister. 
Vi fick gå tre vändor innan allt var uppe i lägenheten. 
(null)
Lite elfix 
(null)
& taklister kom upp i sovrummet. 
Vi köpte med oss mat från MrRice på vägen hem. Det blev Wilda också glad för, hon gillade att busa i påsen. 
(null)
Jag älskar deras Cashew Chicken. Mums 
Stephie kom förbi en snabbis efter jobbet & när hon åkte hem gick jag ut till hästarna en stund & pysslade lite. 
Onsdagskvällar är tv kväll för mig. Först Bonde söker Fru och sen Hela Sverige bakar. 
Jag får ha hela soffan, tv:n och rummet för mig själv för ingen annan vill titta. Inte ens Wilda 😅
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0