Regn, hopp och webinar

Idag har regnet strilat ner hela dagen nästan. Men det har varit +14 grader så ganska varmt. 
Wilda gick ut trots regnet, hon brukar ju stanna under taket annars men hon sprang direkt ut på gräsmattan. 
Efter en stund klättrade hon upp i trädet, men där fick hon regn i ögonen & tyckte inte alls att det var skönt. 
Så hon hoppade ner med mellanlandning på Bosses rygg. 
(null)
Stilstudie av en Wild dubbel mollbergare i pik
(null)

(null)

En blöt pw blev det sen. 
(null)

(null)

Webinar, det är något nytt för mig faktiskt. 
Jag hittade ett för ett tag sen men missade det den kvällen det var. Fick sen ett Mail att man kunde titta i efterhand så det gjorde jag idag. Det handlade om hur man får en mer självbärig häst. 
Eller gjorde det det?!?
Egentligen var det drygt en timmes snack för att man till slut skulle köpa en åtta veckor lång kurs (på nätet) för 6 500:-  Fast i och med att jag hade lyssnat idag så skulle jag få 2 000:- rabatt. Så alltså 4 500:-  
Jag tror att jag står över faktiskt. 
Jag har ju min bästa tränare här hemma! 
Stephie ❤️
Jag gick till ridhuset med Sigge strax efter fem & Stephie kom strax efter. 
Vi tränade vidare framförallt på arbetspiruetter och trampade honom en del. Efter mig hade Stephie en annan elev. En fin ponny som kommer åkande från Sävsjö. 
(null)

Stephie red den först & sen fick Alicia rida och träna på programlinjer, dom ska tävla Lag-SM final om ett par veckor. Det är en riktigt fin ponny & duktig ryttare. 
Nu är håret tvättat & jag har tittat på Bönderna och Hela Sverige bakar. 
Skickar en extra varm Kram till mina båda Systrar ikväll. Älskar er ♥️
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0