Rocky, Jonie & SkallePer

Efter frukosten satte jag igång att laga mat. Jag gjorde en gulasch & lät den puttra på spisen medan jag red ut Sigge. 
Stephie gick med & "hjälpte" oss förbi kossorna. Sigge gillar dom fortfarande inte men var duktig idag när vi gick förbi. 
(null)

(null)

Vi värmde vitlöksbröd i ugnen sen och åt gulaschen med en klick créme fraiche till. 
Det var gott! 
(null)
Rykande varmt. 
Efter maten åkte Stephie och jag iväg på en liten utflykt till Hökerum. 
Stephie skulle rida tre hästar där för eventuellt fortsatt samarbete med ägaren. 
Hon har riktigt fina hästar. 
Först ut var "Rocky" en söt & fin tre-åring. 
Kommer att bli en stjärna tror jag/vi.
(null)

(null)

(null)

Näste "man" var "Jonie" en fyraåring som också är fin men hade lite extra humör just idag så den red Johanna som brukar rida honom. 
Sexårige "SkallePer" är också en jättefin häst. 
(null)

(null)

Det blir spännande att se hur det blir med det här. Dom två yngsta ska helt klart vara kvar där över vintern och i så fall komma hit till våren. 
Bosse, Tim och Amanda har jobbat i lägenheten hela dagen och kommit en bra bit på väg. 
Nu ska jag natta hästarna och mig själv. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0