Rolf, skuggan & bullar

Jag släppte ut hästarna klockan sju och tog in dom igen klockan nio för att hovarna skulle torka. 
Rolf kom och skodde Sigge vid tio. 
Bea passade på att ta en powernap under tiden. 
(null)

Sigge uppförde sig bra, trodde jag, tills jag tittade på bilden & såg att han räckte ut tungan 😂
(null)

Vi skrittade ut en sväng efter, bäst att passa på när det inte regnar. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Öronen pekar framåt hela vägen. 
Kaffet var klart när jag kom in & när det var uppdrucket gick jag ut igen & tog en pw. 
Jag och skuggan gick tillsammans & det innebär ju att solen sken!  (För annars är ju inte skuggan synlig)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi käkade resterna från igår och sen bakade jag bullar dagen till ära. Det är ju kanelbullens dag idag. 
(null)

Jag packade ett par påsar bullar sen och åkte ut till Stephie & Danne. 
En påse la vi i Mickans frys där det också ligger kokosrutor, godiskakor och skurna chokladkakor. Det blir en liten välkommen hem present till den lilla familjen. 
Troligen får dom komma hem från Lund imorgon redan. 
Stephie skickade med lite grejer hem idag för det blir ju en hel del att flytta hem imorgon. 
En skön dag är slut 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0