Shopping på A6

I natt har jag knappt sovit något för B har hostat & hostat. Halv fem gick jag upp & gjorde varmt honungsvatten till honom som faktiskt hjälpte så vi fick sova ett par timmar. 
Hostar han inatt med sover jag på soffan istället. 
Kvart i elva fick hästarna lunch och jag åkte till A6. Stephie och Danne åkte samtidigt dit från Lekeryd så vi möttes där. 
S behövde köpa kläder att ha på kontoret nu när restriktionerna är släppta & hon inte får jobba hemifrån alla dagarna. 
Hon hittade några fina outfits till slut. 
Vi passade på att äta också. Italiensk buffé på ett nyöppnat ställe, det var gott & vi blev proppmätta. Jag har inte ätit något mer idag för jag är fortfarande mätt.
(null)

Jag behöver köpa nya skor men det var väldigt mycket folk så jag tar det en annan dag. 
Vi stannade till på Hööks & köpte en ny grimma till Sigge & sen på Lekia köpte vi en present till lille Milian, Mickan & Kims bebis. 
Troligen får dom komma hem i veckan som kommer. 
Jag red Sigge i ridhuset & även om han vilade igår så gick det rätt bra. Han brukar vara pigg och stark dagen efter annars. 
(null)

Dags att kvällsfixa i stallet 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0