Bättre gång med hård sula

B åkte till lägenheten efter frukosten så det blev Wilda och jag på utestunden idag igen. 
Idag var hon busigare & gjorde snabba rusher så jag fick försöka skynda mig för att hinna se var hon tog vägen. 
(null)

(null)
Jagar insekter

(null)

(null)
Det var skönt i solen idag med! 

När jag hade brutit benet i foten 2017 (?) så fick jag "hårda sulor" gjorda på Olmed som underlättar "gången".
Det som gör (och gjorde) ont är ju böjningen av foten framme vid tårna. 
Jag la i den sulan i gympadojan idag och går mycket bättre med den. 
Jag som är ledig kunde idag titta på EM-hoppningen som sändes på TV1. Sveriges lag gick riktigt bra, kul. 
Sigge fick gå i gräshagen en stund på eftermiddagen idag också. 
(null)

Vi åt fisk och potatismos med rivna morötter. 
Efter maten gick jag ut och red. Idag joggade jag honom i lite lägre form och böjde & rundade till honom lite extra. Jag kunde rida lätt nu tack vare att jag hade den hårda sulan i skon. Han var duktig och samarbetsvillig för det mesta. 
Imorgon ska vi lasta och åka ut till Stephie i Lekeryd för hon ska träna för Cilla. 
Tim och Amanda lagade Flygande Jacob på kvällen och när dom hade ätit och gjort matlådor var det en portion över som jag fick. 
Det var gott, längesen jag gjorde det själv. Jag brukar ju bara äta ett knäckebröd eller så på kvällen, men nu är jag riktigt mätt. 
Nu ska hästarna få sitt natthö så dom blir mätta och goa också. 
Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0