För mycket soffa och tv

Idag borde jag inte skriva något inlägg, jag har varit alldeles för slapp. 
Vi var ute med Wilda som vanligt, det var typiskt höstväder med duggregn och kyla. 
Hon satte sig vid staketet in mot grannen och lekte surikat en lång stund. 
(null)
Så söt 😻
Sigge och jag gick till ridhuset igen. Vi var båda nöjda när vi gick därifrån, skönt. 
B fortsatte med sin nostalgiska matlagning idag också. Han bjöd på baconlindade biffar gjorda i ugnen med kokt potatis och sallad. 
Sen har jag bara tvättat & plockat lite här hemma plus tittat på två avsnitt av Bachelor. 
Foten är nästan bra nu. 
(null)

Imorgon har jag en lista på grejer jag ska göra, då ska jag inte vara någon soffpotatis! 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0