In i Garderoben & ut i solen

Vid tio avgick Volvon med Bosse, mig och Amanda till lägenheten. 
B körde ett lass skräp till sortergården medan Amanda och jag började tapetsera i garderoben. 
(null)

Väggarna var inte helt raka och även lite konvexa så det var inte helt smidigt, men vi fick till det bra till slut. 
Klockan två åkte B & jag hemåt igen. Amanda stannade kvar och slipade på köksstolar som ska mörkbetsas. 
Tim jobbade hela dagen, han hade tre visningar. 
Jag bytte om och gick direkt ut och borstade Sigge. Stephie dök upp strax efter. 
Hon red först och sen var det min tur att få lite guidning i den "nya" ridningen. Det kändes bra & jag hoppas att jag löser det nu under veckan när Stephie inte är hemma. 
(null)
Så härligt väder har vi haft idag med, Sol! 
När vi kom in fanns det ju mat färdig. Kalops med potatis och rödbetor är ju väldigt gott. 
Vi tittade på EM-hoppningen medan vi åt och samtidigt bakade jag chokladmuffins till Stephie. Dom fick hon med sig hem tillsammans med kalops till lunch imorgon. 
När Tim & Amanda kom hem fanns det mat till dom också, även till deras matlådor. 
Wilda softade i kontorsstolen. Men det ser egentligen inte så vilsamt ut för huvudet och nacken 😂
(null)

Nu har Mästerkockarna VIP snart lagat färdigt sin mat för ikväll & då ska jag gå ut & fodra. 
Good Night 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0