Spån & städning

Jag började dagen som vanligt & efter frukosten gick jag ut med Wilda. 
B var iväg & åkte motorcykel med Kjell. 
(null)

(null)
Hon gillar att smyga på oss, man ska gömma sig & så smyger hon & kommer farande sen.   Men man får passa sig lite så att hon inte plötsligt är försvunnen, ibland passar hon på att dra iväg åt nåt annat håll när man inte ser. 
Hon fick gå in vid tio & då åkte jag iväg och hämtade spån. 
(null)
18 balar tog jag idag. Det räcker ett bra tag. Sigge behöver ungefär en bal i veckan och Bea klarar sig minst dubbelt så länge. 
Klockan elva bänkade jag mig framför TV:n & tittade på delar av EM-dressyren. 
Klockan tolv var det paus där så då gick jag ut & red. Sigge var inte riktigt lika "smidig" som igår men till slut kändes det ok. 
Jag hann med en snabbdusch och att värma lite mat innan det var dags för nästa intressanta ekipage att starta i EM. 
Sverige slutade på fjärde plats i lagtävlingen. 
Jag fick ett sms att jag hade ett paket att hämta på macken så jag åkte dit och sen till Ica för att handla lite. 
(null)
Det var nya skydd till Sigge. Snygga tycker jag, (eller vi, det var Stephie som tipsade om att det var lite rea på dom ) 
Dammsugaren fick jobba sen, eller det är väl mest jag som jobbar med den, eller?! 
Men nu börjar jag bli väldigt rastlös, imorgon måste jag ta en pw ändå, trots foten. Jag blir knäpp när jag inte kan hålla igång som vanligt. 
Det är snart tre veckor sen det hände och jag har fått hålla mig lugn alldeles för länge. 
Nu ska hästarna få kvällsmat & jag ska väl försöka sova sen. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0