S&S premiär i Intermediaire 1

Det har varit full fart idag. 
Jag gick upp 07 & gjorde stallet. Efter frukost & fix åkte jag och handlade lite färdkost. 
När jag kom hem igen bakade jag chokladmuffins och gjorde en kasslergratäng och ris som jag sen packade med mig till Stephie & Danne. 
Vi åt lite snabbt direkt när jag kom dit, sen gick vi ut i stallet och gjorde iordning Saga för tävling. 
Idag var det dags för premiär i svår klass, Intermediaire, i Bollebygd. 
(null)
Alltså dom här två ❤️
Det är så roligt att vara med dom på tävling! 
Så duktiga båda två, ambitiösa och fokuserade. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Treor, tvåor, piruetter och sax satt som en smäck och alla tre domarna hade dom som 1:a placerade på drygt 69%! 
Så kul! 
(null)

(null)

(null)
Hemma igen, nöjda och glada. 
Nu ska jag sova gott, hoppas ni också gör det. 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0