Tänkt familjemiddag

Jag gick ut i stallet halv åtta. När morgonsysslorna var klara bakade jag en kladdkaka. Sen satte jag igång en stek på spisen. 
Amanda fyller 25 år idag så vi fikade tillsammans innan dom åkte till lägenheten och A6 för att köpa diskmaskin. 
Himlen öppnade sig medan vi satt inne & Sigge blev dyblöt. Inte nog med det han rullade sig i geggan också. 
Meningen var att jag skulle ha honom klar när Stephie kom halv tolv. 
Det var inte lätt att få ren en blöt lerhög till häst, men han fick duga. 
S red & jag insåg väl att jag har varit lite "snäll" i min ridning, hon hade lite att jobba med om man säger så. 
Jag som har varit så nöjd 😅😂 
Klockan ett började sändningen från EM så vi skyndade oss in för att titta. 
I pausen gjorde vi sallad, sås och fruktsallad som vi sen åt framför tv:n, ihop med steken och potatis. 
Bosse fick besök så han var ute i tågrummet & Tim & Amanda kom hem men hann inte äta för dom skulle åka till Amandas föräldrar i Nässjö. 
Danne kom och åt med oss i alla fall. 
Vi tog in hästarna innan Stephie och Danne åkte "hem" igen. 
(null)
Jag satte på mig stövlar och mockade hagarna sen, försöker att hålla efter dom så blir det inte så jobbigt. 
Jag tog en liten power nap i soffan sen, lite trött efter den sena kvällen igår. 
Jag ryckte upp mig lite och städade duschen och badrummet lite. 
Sen blev det soffan igen, tyvärr. Jag känner att jag hade behövt röra mer på mig för att må bra men det får väl bli imorgon. 
(null)

God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0