Uteritt och cykeltur

På förmiddagen plockade jag bort gurkplantorna som såg halvvissna ut. Blommorna är fortfarande jättefina så dom står kvar ett tag till. 

Tims bil står ju på verkstaden ännu. Dom hittar inte felet…
Bosse & Tim körde den till Volvo idag (från Torpa service) och där fick bilen en diagnos. Men också ett kostnadsförslag som var helt uppåt väggarna. 
Så då åkte Bosse och jag ner & hämtade bilen på Volvo och körde den tillbaka till Torpa service som gör reparationen för en tredjedel av kostnaden. Vi väntar bara på en reservdel som B beställt idag. 
Vi åt pannkakor när vi kom hem och sen gick jag ut och red. 
Det blev en skogstur i skritt & Sigge var lugn & snäll. 
(null)

Jag kände att jag behövde lite mer motion än så, så jag tog cykeln och trampade en och en halv mil. 
(null)
Jag åkte ner vid Vidablick en sväng. Vättern var ganska "grå" ikväll. 
(null)
Dom har gjort iordning flera fina spår därnere & naturen är så fin nere vid Vättern. 
Jag har suttit still alldeles för länge nu och att promenera/springa funkar inte än. 
Men cykla gick bra, skönt. 
B gjorde crêpes på de överblivna pannkakorna från lunchen som vi åt på kvällen. 
Nu är det sovdags 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0