Vaccin, uteritt och pw

Idag har vi haft jättefint väder igen. 
Vi var ute hela förmiddagen och kunde dricka kaffet på uteplatsen. 
(null)
Glänser i solen 
(null)

Efter kaffet sadlade jag Sigge & red ut i det fina vädret. 
(null)

Sen stoppade vi in Wilda i kattburen och åkte till veterinären här i Bankeryd. 
Det var dags för den årliga vaccinationen. 
(null)
Hon älskar inte att åka bil men hon var duktig idag, även sprutan gick bra. 
Vi gjorde pyttipanna på helgens stek & åt den med stekt ägg och rödbetor. 
Efter en sväng till Ica tog jag in hästarna och sen tog jag en pw. 
(null)

(null)

(null)

Jag mötte Bosse när jag nästan var hemma, han var på väg till Anderssons (Ester & Magnus) för att plocka plommon. Jag följde med upp & vi pratade en stund och fick med oss en bunke med plommon hem. 
(null)

Tims bil är ju äntligen lagad nu och hemma igen så nu har jag "fått tillbaka" min bil. 
Den fick sig en tvätt idag. 
(null)

Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0