Tidningsurklipp

Förr hade vi en morgontidning, JP. 
Det har vi inte sen flera år tillbaka. Nu läser man ju tidningen på mobilen eller datorn. 
Men jag har haft en hög sparade tidningar liggande i en hög. Man sparade ju alla urklipp när ens namn eller bild var med i tidningen. 
Jag gick igenom dom idag och klippte ur hockey och hästresultat plus barnbilder från "firarhörnan"
Jag har ett album med allt sånt i, så en vacker (eller snarare en regnig) dag ska jag sätta in det här sista också. 
Det har inte varit något roligt väder här idag, det har regnat och även kommit snöblandat regn. 
Hästarna hade inget emot att gå in vid två, dom njöt inte ute precis. 
Jag red direkt då, mycket övergångar som vanligt plus skolor och förvänd galopp. Jag har lagt ner bytena ett tag igen nu. Ska tävla i påsk & efter det ska vi träna vidare på galoppombyten. 
(null)

Sigge hade snö i pannan när vi kom tillbaka.    Vi vill ju ha vår nu! 
Jag körde en timme styrketräning innan jag duschade sen. 

Grodan Wilda. En favoritplats att ligga på särskilt efter att ha busat en stund. 
(null)


(null)

Sov gott allihop
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0