Besök på Lilla Glassfabriken

Jag var seg i morse och gick inte upp förrän tio i åtta. 
Stephie kom före tio och följde med Sigge och mig ut i skogen. 
(null)

(null)

Sen åkte vi och handlade lite till imorgon när B fyller år. 
Efter maten var det dags för en promenad. Stephie, Danne & jag gick iväg på en drygt 1,5 timme lång sväng. 
(null)

(null)

S & jag var sugna på glass så vi åkte till Glassfabriken & åt glass tillsammans med Tim & Amanda. Dom bor bara ett par kvarter bort därifrån. Vi åt chokladglass toppad med mjukglass & polkaströssel, väldigt gott! 
När vi kom hem drog vi igång ett långkok (Boeuf Bourguignon) som vi ska äta imorgon. 
Nu är det sovdags 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0