Corren och fina bilder

Fotograf Emil Andersson fotade på tävlingen i helgen och idag fick vi en länk med fina foton. 
(null)

(null)

(null)
Vår fina Sigge ❤️
Det var också ett reportage i Östgöta Correspondenten "Corren" som dom var snälla & fotade och la på Facebook. Jag gjorde skärmdumpar på sidorna. 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag står i mitten på bilden av de tre pristagarna. 

Idag har jag varit ganska seg. Det har varit fortsatt väldigt varmt, vi väntar på att det ska braka lös med lite åska & regn så att det lättar upp lite här. 
Stephie hade tagit semester idag med & börjar jobba först imorgon. Hon kom och gick med mig & Sigge ut i skogen på en skrittrunda. 
(null)

Sen badade vi och solade några timmar. 
Efter maten åkte S & jag till A6 & stan för att köpa örhängen (hennes födelsedagspresent från Tim) Hon hittade jättefina som matchade armbanden hon fick. 
Vi åt lite tårta när vi kom hem och sen tog vi en pw på det. 
(null)

(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0