Cup 50+

Den här helgen är det cup för 50-plussare i Mantorp, anordnade av Väderstad Hästsportklubb. 
Ett jättetrevligt arrangemang som återkommer varje år. 
Man väljer vilken cup man vill vara med i, från LC till Msv B:2
Jag och Sigge startar Msv C i år. 
Stephie fixade både min och Sigges frisyrer innan vi åkte kvart i nio. 
Jag startade tjugo i tolv på utebanan och det var svettigt vill jag lova! 
+29 grader & klarblå himmel och ingen vind. 
Gissa om vi svettades! 
(null)
Vi slapp rida med kavaj i alla fall, skönt. 
(null)

(null)

Jag var nöjd efter & fick 71,548% 
Det räckte till en andraplacering. 
(null)

(null)

Många av damerna (& några herrar) åker själva med sina hästar, men jag är så himla tacksam att jag har Stephie med mig ❤️ 
Utan henne hade det inte alls gått så bra. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

När vi kom hem badade vi Sigge och släppte ut honom en stund medan vi putsade alla grejerna igen & städade transporten. 
Imorgon kör vi ju samma sväng igen. 
Tim & Amanda var här & badade & dom gjorde mat medan vi gjorde klart i stallet. 
Danne kom också och hjälpte till med maten. 
Vi hann med ett svalkande (??) (+32 grader) i poolen innan vi satte oss och åt. 
Nu är klockan åtta & jag är sååå trött så jag tror att det får bli tidigt i säng, klockan ringer 05.45 imorgon med. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0