Dubbel anledning att fira

Idag, den 14 Augusti, fyller vår finaste Stephie år ❤️
Men firandet av henne fick vänta till eftermiddagen eftersom vi skulle på tävling igen. 
Vädret var lika soligt och varmt idag så svetten lackade kan man lugnt säga! 
Nytt program idag Msv C:2 och det reds inomhus. 
Sigge kändes fin & vi fick drygt 71% idag med. 
Det räckte både till seger i klassen och i Cupen! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag fick så mycket priser så jag kunde knappt bära allt till bilen. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Väderstad Hästsportklubb är verkligen duktiga som arrangörer av denna Cup 50+ och vilka sponsorer dom har! 
När vi kom hem stod maten klar & Tim & Danne dök också upp. 
Det fick bli en dusch ute och ett snabbt dopp i poolen innan maten. 
Jag gjorde en stor laddning kalops förra helgen som jag la i frysen för att ha smidigt idag. 
(null)

(null)

Tårtan var riktigt mumsig! 
Sen körde vi pooleyboll en lång stund och avslutade kvällen med en canasta som Stephie och jag vann överlägset. Det var helt enkelt vår dag idag! 
(null)

Nu slocknar ögonen alldeles strax 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0