Ensam eller heter det Egentid

Den här helgen är resten av familjen borta, det är bara jag & djuren hemma. 
Bosse är på Fly-in på Visingsö hela helgen & Tim & Amanda är på bröllop i Göteborg. 
Stephie och Danne åkte till Skåne i morse och sen vidare till Halmstad där dom sover inatt. 
Sigge & jag "kämpade" i ridhuset en timme det är tävling om en vecka så vi tränade lite programlinjer. 
(null)
-Hallå matte! Jag vill också vara med på bild! 
  Smile! 
(null)

(null)

Jaha, vad gör man när man är ensam eller har egentid?! Jag brukar vilja springa, ta en pw, träna osv men idag blev det inte så mycket sånt då jag både var trött och hungrig efter ridningen 😅
Det får bli mer aktiviteter i morgon. 
(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0