Fika & Yatzy hos T&A/uppdatering 2/9

Det känns lite värdelöst att blogga här just nu. Dels blir det så himla tråkigt utan bilder, dels händer det inte så mycket här så texten blir typ ännu tråkigare. Sorry. 

Vi fortsatte med fönstren, gräsklippning och ogräsrensning idag. 
Wilda var med ute som vanligt på förmiddagen 
(null)

Jag oljade också lite slipers, nu är nästan alla klara. Det är en liten bit som jag inte har tvättat än som jag har kvar. 
Sigge fick en vilodag idag men jag kände att jag behövde röra på mig så jag tog en pw på drygt en timme. 
(null)

(null)


Det är fortfarande riktigt grönt & fint ute. 
(null)

(null)


Efter en dusch och ett snabbt bak av cornflakes kakor åkte vi till Tim och Amanda. 
Där blev det fika och yatzy på deras stora balkong. 
Sov gott 
Kram ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0