Genrep, pass & Malte

Dagen började med genrep inför tävlingen imorgon. Svettigt men som vanligt en givande träning för Stephie. 
Efter det fick Sigge en ordentlig tvätt, vilket han både uppskattade och inte….
(null)

(null)

(null)

Jag försökte sen att vätska upp mig med kaffe, resorb och en flaska vatten. Vi låg en stund vid och i poolen också. 
(null)

Danne lagade god lunch till oss, lite spicy spagetti med tomat, vitlök och chili. 
Klockan 15.10 hade jag tid för att göra nytt pass så vi åkte in till polisen & fixade det. 
Leveranstiden är dock 13-14 veckor. 
När vi kom hem kopplade vi på transporten & lastade  ut det vi kunde. 
Vi bakade också cornflakeskakor och tinade kycklingfiléer som lades i marinad för att ha imorgon när vi kommer hem & är hungriga. 
Vid sex var vi bjudna till Peter & Lisa för att fira Malte som har fyllt år. 
Vi fick göra våra egna pizzor på färdiga bottnar, gott och smidig bjudmat. 
(null)

(null)

(null)
Malte 7 år! 
Nu måste jag försöka sova några timmar. 
Sov gott 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0