Gott fika & goa promenader

Jag gick upp klockan sju & satte på en tvättmaskin med lakan. Sen tog jag en skiva knäckebröd med mig ut i stallet. 
Jag joggade Sigge i ridhuset innan jag släppte ut dom idag. Han skulle ha vilat idag men han var så himla pigg igår så jag ville jogga honom lite för att han inte ska vara alldeles för pigg imorgon igen. 
Efter frukost och lite morgonfix gick jag ut med Wilda, det blåste väldigt mycket & det gillar hon inte. 
(null)

(null)

(null)

Vid elva kom Anette & hon hade med sig gott fikabröd. Vi bänkade oss i soffan med varsin kaffekopp och slog på VM dressyren på TV. 
Det höll på hela dagen men vi tog en paus mitt i & tog en promenad. 
(null)

(null)

Min stackars granne, som ramlade för ett antal veckor sedan & fick revbensfrakturer och punkterade ena lungan, kom förbi med en stor blomma och en chokladkartong. 
Så snällt. Hon är så tacksam för hjälpen. 
(null)

Efter maten gick jag ut i blåbärsskogen. Jag fick ihop 2 liter blandat med blåbär & hallon. 
(null)

(null)

Selfie vid majsen som är högre än mig. 
(null)

Jag har gått 12 kilometer sammanlagt idag. 
Min kvällsmat ikväll, haha 
(null)

Nu ska vi sova Wilda & jag. Hon passade på att sno min säng medan jag duschade. 
(null)
Skruttan
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0