Hö & tacos

Tidig morgon igen (allt är ju relativt, jag gick inte upp klockan fem som jag gjorde när jag jobbade) 
Men, men jag gick upp halv sju efter att ha sovit sådär. Jag sover inte jättebra när jag delar säng med Wilda. 
Jag tror att hon har sovit gott i alla fall! 
(null)

(null)

(null)

Jag gjorde klart stallet, åt frukost och sen gick jag ut med Wilda. Hon fick vara ute en timme, sen gick hon lite motvilligt med på att gå in. 
Jag kopplade på transporten och körde till Flisby och hämtade ett lass hö. Det tar nästan en timme att köra dit, drygt en halv att lasta & sen en timme hem. 
När jag kom hem bytte jag om till ridbyxor direkt och red. 
Hästarna fick gå ut ett par timmar till & när jag släppte Bea travade hon med högt huvud och höga knän bort mot fältet. 
Där stod två fina rådjur alldeles invid staketet. 
(null)

(null)
Givetvis sprang dom iväg när dom såg oss, eller mig kanske. 
Jag var ganska hungrig när jag kom in kvart över tre. Bosse hade kommit hem från öa med så vi gjorde tacos & åt framför tv:n. 
Dressyr-VM har fortsatt idag & jag blev sittande ett bra tag. 
Stephie & Danne kom in en sväng när dom kom från Falkenberg. Dom hade handlat lite på Ullared åt mig (eller till Sigge rättare sagt)
Det börjar bli mörkt på kvällarna nu & kyligt. Jag hoppas att vi får en släng till av sommar, det känns alldeles för tidigt med höst tycker jag. 

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0