Hornen växer ut

Jag hade helst suttit kvar i soffan halva dagen kändes det som efter frukosten. Hade ingen energi till något annat. 
Men vi håller ju på med fönstren så det var bara att resa på sig & gå ut för att slipa & måla. 
B var ute med Wilda & han ville hellre göra fönster så jag tog över passningen av Wildis
(null)
- Vi leker kurragömma matte! Jag räknar!
Måste ju kolla vad husse gör också. 
(null)

Stephie kom och la sig i solen en stund, det gäller ju att utnyttja all sol man kan få innan hösten & vintern. 
Wilda var trött när hon gick in & la sig i sin favoritstol. 
(null)

(null)

Sigge fick skritta en kort runda i skogen idag. Han var inte snabb kan jag säga & det är ju förståeligt efter två dagars hård träning. 
(null)

Vi åkte & handlade sen och lagade mat. 
Lax i foliepaket (med purjolök & morötter) med färskpotatis var riktigt gott 
Det blev en pw idag med. 
Men Vem gick jag med? 
Någon med horn 👹😈😂
Pippi Långstrump? 
(null)
Hahaha, det blåste lite i håret! 
En skön dag. 
Hoppas eran söndag också har varit bra. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0