Kvällspromenad/uppdatering 2/9

Jag skriver ett kort inlägg här. Är så trött på att blogg.se inte rättar till felet, det går inte att nå dom överhuvudtaget. 
Dom har inte svarat på frågor folk ställt sen typ 2018. 
Det finns oxå en adress som man kan posta till…. Vem gör det?? 
Jag red efter frukosten idag. Jag la fram några bommar och travade över dom med många volter och varvbyten emellan. Sen avslutade jag med att galoppera i lite friskare tempo åtta varv åt varje håll. 
Vi har sen fortsatt med fönster & annat pyssel här ute. Plus att jag mockade hagarna. 
Vi gjorde köttfärspaj & åt sallad till. 
Efter maten hade vi båda ärenden till apoteket och handlade mat med. 
På kvällen tog jag en pw runt Labbarp. 
(null)

(null)



Sov gott 
Kram ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0