Ny hage & mätt mage

Efter frukosten tittade jag över staketet i hagen vid ridbanan. Det är väldigt vildvuxet där så det tog en stund att få fram & rätta till tråden. 
Jag red mitt på dagen, fortfarande med fokus på lösgörande arbete. Det var varmt idag med så jag red inte så länge. 
(null)
Sigge fick gå ner i "nya" hagen sen, där finns ju lite gräs att äta. 
(null)
Jag putsade grejerna sen för imorgon och på lördag är det träning för Mattias. 
Stephie kom efter jobbet och vi tog en pw runt Labbarp, sen åkte hon & spelade padel igen. 
(null)

(null)

Dom (hon & D) spelade med Tim & Amanda idag & dom kom hit efteråt & hade köpt med mat. Vi grillade kyckling och åt potatiskroketter & melon till. 
(null)
Sen flyttade vi in (då det blev lite kyligt) & spelade en Canasta. 
En mysig kväll! 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0