Rodel på Isaberg

Jag föreslog tidigare i somras att vi skulle åka till Isaberg alla sex och åka rodel. 
Idag var det dags. 
(null)

(null)

Det var ingen kö alls när vi kom utan det var bara att åka. Uppför var inte alls lika läskigt som i Rättvik där man åker baklänges rakt upp. 
(null)
Men nerför var det värre än Rättvik på ett sätt för det här kändes mer som en bergochdalbana, så jag blev åksjuk 🥴🤢
Jag åkte en gång till ändå & sen åt vi glass & drack en kaffe. 
(null)

När dom andra åkte mer sen gick jag uppför den branta slalombacken för att ta lite bilder. Det var svettigt! 
(null)

(null)

(null)

(null)

På hemvägen åt vi på ett värdshus i Hestraviken. 
(null)
Ingen gillar att jag ska fota hela tiden så sen tog Stephie flera bilder på mig vid bordet. På dom flesta ser det ut som om jag tycker att maten var riktigt äcklig 😅 Det tyckte jag inte! 
Men en bild blev användbar kanske 
(null)
Jag tror att jag låter bli att visa dom andra bilderna. 
Tim och Danne stannade kvar och gick en golfrunda i Hestra medan vi andra åkte hem. 
Stephie och jag la oss i solen en stund & jag badade också. 
Sen åkte vi till Ica & hämtade ut ett paket (med nya transportskydd) och handlade mat. 
En dryg timmes promenad hann vi också med innan VM-finalen i Kür började på TV. 
(null)

(null)

Klockan närmar sig midnatt nu så det är dags att säga God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0