Slip & tvätt

Det var dags för fönster nummer två idag. 
Med ny slipmus & nya slippapper gick det nästan som en dans. 
Men det känns i handleder och axlar faktiskt. 
(null)
Här är "halva" fönstren urtagna & slipas. Wilda sitter på insidan och tittar på oss. 
Den obligatoriska yatzyn, som vi spelar vid kaffet, var på min sida idag. Yatzy i ettor på första slaget! Som sen följdes av ytterligare två yatzy under samma spelomgång. 
(null)
Behöver jag säga att jag vann?!
Jag har tvättat en massa hästgrejor inne hos Pia idag. Typ alla schabrak är smutsiga efter den här varma sommaren, det har svettats ordentligt här. 
Jag har minst en maskin till att köra imorgon. 
Jag red Sigge i ridhuset på eftermiddagen. Ville följa upp träningen från helgen & jag valde galoppjobbet idag. Det gick ganska bra & imorgon ska han få en välförtjänt vilodag. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0