Sol, Pool & padel

Stephie gick hit efter frukosten och sen gjorde vi iordning Sigge & gick ut i skogen. 
Dagens fotografering blev vid majsfälten, plantorna är väldigt höga nu! 
(null)

(null)

Vi åkte in till Jönköping sen för att göra en del inköp. 
På Xxl köpte jag ett padelrack & på Lekia köpte vi en födelsedagspresent till Malte. Han fyller år idag men dom är på Öland så vi får fira honom längre fram. 
På Charlies skulle jag bara ha pälsglans men hittade en tröja på rea också. 
Vi åkte vidare till Hööks & där inhandlades en ny grimma & gummisnoddar. 
Ett snabbstopp på Systemet blev det innan vi handlade mat på City Gross. 
Sen åkte vi hem och åt stuvade makaroner med stekt kassler. 
Ute var det +29 grader & solen sken så vi solade & badade lite. 
(null)
Hahaha, jag ser helt stel ut 😂
På kvällen bokade vi en padelbana igen. Det var bara Stephie, Danne och jag som spelade idag. Mitt racket kändes bra & spelet gick ok fast vi fick spela två mot en. 
Svettiga tog vi vägen förbi glassfabriken innan vi åkte hem. 
(null)
Halvätna goda glassar. Jag tog en kula hasselnöt/choklad & mjukglass på. Stephie provade ananas/mango med mjukglass på. 
Glassen görs färsk varje dag och det är olika vilka smaker som finns. Gott är det i alla fall! 
(null)

Nu ska jag nattfodra och duscha & sova. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0