Städning & växter

På förmiddagen plockade jag en massa ogräs och "pysslade" lite med övriga växter, som inte är ogräs. 
Det är en hel del grönsaker på gång nu. 
Peperonin börjar bli klar
(null)

Det är många paprikor på gång, dom är gröna än så länge men ska bli röda. 
(null)

Tomater får vi massor om ett tag! 
(null)
Vi har åtta tomatplantor & alla är fulla av tomater. 
När vi ändå är inne på växter så fick Bosse en fin bukett blommor av Danne igår. I den sitter en blomma vi aldrig sett förut. 
(null)
Är det någon som vet vad den heter? 
Wilda tyckte att servicen var dålig i baren idag, hon var tydligen sugen på en öl.  
(null)

Jag mockade Sigges hage sen och efter det städade jag inne. Jag tvättade ett par maskiner också, det gäller att passa på dom dagar (eller timmar) när elen är hyfsat billig. 
Jag red Sigge i ridhuset idag med. Fortsatte med samma övningar som igår & det går bättre & bättre tycker jag. 
Annica och Peter kom förbi och hämtade sin bil, dom hade haft fina dagar i Linköping och på Öland. 

Nattinatti 
Kram ❤️
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0