Träning på Jfk

Efter frukosten gick jag ut och körde lite styrketräning med våra höbalar. 
(null)

Cirka 900 kg bar jag in på stallgången. 
Wilda tyckte att det var en rolig klätterställning & det luktade visst gott också. 
(null)

Sen kom Stephie och Danne och hjälpte till att få upp balarna på loftet. 
När transporten var tom spånade vi upp den igen och lastade Sigge & åkte till Jfk för att träna. 
Jag ska tävla på lång bana i helgen och det är ju en klar fördel att rida igenom programmen innan. Ridhuset här hemma är bara 20x40 så det blir lite fel. 
På Jfk finns 20x60 ridhus som var ledigt idag. 
Jag red igenom båda programmen och det kändes helt okej. Några småmissar men jag är ändå nöjd, nu kan jag träna vidare hemma i veckan. 
(null)

(null)

(null)


Svettiga men nöjda åkte vi hem & fixade häst, stall, transport och dusch så fort (men noga) vi kunde. Sen bänkade vi oss i soffan för att titta på dressyr-VM igen. 
I en paus tog vi en promenad. 
Nu ska hästarna få sitt natthö & sen ska jag sova. 
God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0