Vacker kväll/uppdaterad 2/9

Idag hoppas jag verkligen att det går att lägga upp bilder här. 
Jag gick upp lite tidigare än vanligt i morse för att göra morgonsysslorna innan jag hämtade Stephie kvart över åtta & körde henne till jobbet. 
Hon har åkt till Stockholm idag igen, nu för att gå på utbildning där. 
Vi fortsatte med fönstren, ett till är urplockat och slipat nu. Det är även grundmålat. Jag klippte gräset också, det som inte automowern tar. 
Wilda var ute en stund med, hon klättrade i träden flera gånger. 
(null)

(null)

(null)


Efter maten red jag. Mest travjobb idag, skolor & passage-piaff träning. 
(null)

Jag har länge tänkt att jag vill åka upp till Brahehus & se & fota solnedgången. 
Ikväll var det dags. Vädret så ok ut så vi åkte iväg. 
Bildbombar lite här, ord känns onödiga. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag ger upp, det ser inte ut som om det funkar med bilderna 🤬
Fy fasen vad tråkigt….
God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0