Bokföring & tröjan klar

Jag jobbade med bokföringen hela förmiddagen. Det är inte så mycket men ska ju ändå göras klart nu till årsskiftet. 
Bosse åkte till Visingsö en sväng mitt på dagen. 
Jag åt en sallad & gick sen ut & red. 
Sigge visar ganska tydligt att vi inte ska gå ut i skogen just nu. Han kan inte hålla sig lugn ens den lilla biten bort till ridhuset. 
Men inne sköter han sig bra. 
Jag red lite programlinjer idag, bytena gick bra, just nu är travlängningarna svårast. Vi har i inte tränat det på länge. 
Bosse köpte med pizza när han kom hem.     Inte min favoritmat, eller rättare sagt inte min mages favorit. 
Idag blev min tröja klar, äntligen! 
Den kommer att behövas här hemma nu när det blir kallare både ute & inne. Elpriserna är ju helt åt skogen. 
(null)

Det snöar ute här, tyvärr. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0