En liten (regnig) julafton till

Hästarna fick äta frukost inne på morgonen för det ösregnade ute. 
Jag red sen direkt efter min frukost då hade det slutat regna. 
Efter kaffet bestämde jag mig för att ta en promenad. Men jag vände i dörren då det hade börjat regna igen. 
Jag började förbereda maten istället och gjorde cornflakeskakor. 
Peter, Lisa & barnen har varit i Västervik över julen, hos Lisas föräldrar. Men dom kom hem idag och kom hit till oss vid fyra & då var maten klar. 
(null)

Fläskytterfilégryta med hasselbackspotatis bjöd vi på idag. Gott med något annat än julmat. 
(null)

Pojkarna fick sina julklappar & blev glada & nöjda. Felix fick nya axel och benskydd till hockeyn och Malte fick innebandyglasögon och klubba. 
(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0