Gran, skinka & bak

Jag började dagen som vanligt med stallet, frukost, lite uppsnyggning av mig själv & sen ridning. 
Sigge var duktig idag, framförallt traven kändes lite extra bra. 
(null)

(null)
Han är så gosig  Sigge ❤️
B hade gjort julskinkan medan jag red så vi gjorde varsin skinkmacka till kaffet. 
Sen åkte jag till apoteket & Ica plus stannade till vid bankomaten & tog ut pengar till hovslagaren som kommer imorgon. 
Vår gran fick komma in idag. Den har bott i verkstaden några dagar men nu är den inne. Bosse satte i belysningen men han vägrar "klä" den för övrigt så det ska jag fixa imorgon. 
Jag mockade hagarna (det som inte var fastfruset fortfarande) och pysslade lite extra med båda hästarna på kvällen. 
Stephie & Danne kom förbi en sväng innan dom skulle handla. 
När jag kom in satte jag igång med mitt troligen enda julbak, skåneåsar. Det är bara jag i familjen som tycker om dom men Mats & Marie kommer på julgröt imorgon & dom älskar dom. 
Annars går det inte åt något fikabröd här så jag bakar nog inget mer inför julen. 
(null)

När kakorna var klara satte jag in några äggmuffins med kallrökt lax som vi åt till kvällsmat. 
Dax att nattfodra 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0