Julafton

God Jul! 
Den här julen blev inte riktigt som vi tänkte. 
Danne & Amanda skulle tillbringa dagen och gårdagskvällen med sina föräldrar så Stephie och Tim skulle komma hit. 
Men stackars Stephie blev sjuk natten till onsdagen och det visade sig sen vara Covid. Så tyvärr kunde ju hon inte komma hit…
Så tråkigt!
Tim kom och vi hade en mysig uppesittarkväll med mycket gott att äta. 
(null)

Idag vaknade vi till -10 grader men blå himmel och sol. Iskallt men fint. 
(null)

Bosse satte på revbensspjäll, kokade ägg & gjorde Jansson medan jag gick ut med Wilda och tog in ved. 
(null)

Sen tog vi en kall promenad runt Labbarp. Det bet ordentligt i kinderna och vi fick värma oss vid kaminen när vi kom in. 
(null)
Jag gosade lite med hästarna i hagen och tog en bild på Bea & skickade till ägaren med en God Jul hälsning. 
(null)

(null)

Tim kom mitt på dagen och vi pratade med Stephie flera gånger och skickade bilder så hon fick lite sällskap. 
(null)

Wilda fick sitt paket först för hon kunde inte vänta längre. 
Hon öppnade det snabbt & älskade sin catnipbanan. 
(null)

(null)

Vi fick jättefina/bra julklappar av barnen. Bilder kommer imorgon. 
Amanda kom hit vid sjutiden och vi spelade två omgångar Canasta. Rättvist vann vi varsin gång. 
Sen fick jag sällskap vid nattfodringen, alltid trevligt. Sigge var nöjd med, när fler personer står i kö för att klia honom. 
(null)

(null)

Nu är det sovdags 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0