Lugn juldag

Dagen har varit väldigt lugn och stillsam här. Jag red efter frukosten som vanligt. 
Trots att många är lediga så var jag ensam i ridhuset vilket alltid är skönt. 
Ridningen gick bra, alla bytena var rena idag. Det börjar kännas som om vi har fått lite kläm på dom nu. 
(null)

Kaffet med resterna av fruktsalladen smakade gott efteråt. 
Vi åt även resterna av julmaten sen, smidigt och enkelt. 
Wilda gillar att leka lite med julgranskulorna men hon är faktiskt försiktig. Hon har inte rivit ner någon än, bara lite glitter. 
(null)

Jag styrketränade på kvällen, behöver bygga lite mer muskler nu & fick lite nya vikter igår. 
Fick också jättegoa tofflor igår också som jag har på mig jämt inne nu istället för raggsockorna. 
(null)
Vi har ju golvvärme egentligen men i dessa tider har vi golvkyla så tofflorna är välbehövliga. 
Det har inte hänt så mycket mer här idag. Nu ska jag gå ut i stallet och pyssla om hästarna lite, mata och bädda ner dom för natten. 
Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0