Pottträning

Usch nu är det kallt. Det är stjärnklart här i natt & -11 grader. Imorgon ska det bli soligt så det blir skönt men lite mildare väder skulle inte skada. 

Jag red efter frukost och tog fram några bommar som omväxling. 
(null)
Jag la upp bommarna på pottor på ena kanten för att Sigge skulle få lyfta lite extra på benen. 
Jag får väl ta mod till mig och sätta upp nåt litet hinder någon dag & försöka hoppa lite. Problemet eller problemen är väl både Sigge, jag samt dressyrsadeln. Sigge är ju ganska värdelös på hinder & jag är mer än ringrostig. Har egentligen inte hoppat sen jag hade Hector och det är evigheter sen. 
Bosse åkte till Kjell på eftermiddagen så då fick jag ta över eldvakten. 
Alltså stanna inne. 
(null)
Den här stämmer jättebra in här hemma hos oss i Kolaryd 😂

Jag jobbade med bokföringen igen och skrev ett par julkort till. 
Bosse köpte med mat hem från MrRice. Det är snudd på billigare att äta ute nu än att laga mat hemma… Om jag inte lagar på kaminen förstås. 
Wilda är bara ute en kort stund per dag nu. Idag sprang hon till dörren efter 10 minuter & sen vill hon gärna ligga varmt & gosigt. 
(null)
Hon kör lite yoga medan hon sover. 
Just den här posen klarar jag inte av men försöker stretcha & göra några övningar varje dag. 
Sigge & jag hade mys häromkvällen. 
(null)
Om jag kliar dig så kliar du mig!

(null)
Skrutten
Nu ska jag ta en racerdusch, cirka 1,5 minut brukar jag klara det på när jag inte ska tvätta håret. 
Sov gott 
Kram ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0