Ridning och pw i solen

Vi har haft soligt & fint väder idag. Visserligen ganska blåsigt men ljuset vill man ju ha. 
Jag & Sigge skrittade ut en runda på förmiddagen, det var skönt. 
(null)

(null)

Bosse åkte & tittade på Felix sen som spelade hockeycup & jag tog en pw. 
(null)
Nästan lite vårkänsla ute. 
(null)
Vilka långa ben jag har 😂 
Hästarna stod & njöt i solen. 
Jag körde styrketräning också när jag kom in. 
Vi har gott om rester i kylen, som vanligt efter julen, så jag värmde köttbullar och revben till middag. 
Det har ju äntligen vänt nu så vi går mot ljusare tider. Även om det tar ett tag innan man märker det så är det skönt att veta att det går åt rätt håll. 
Idag kändes det som om det var ljusare längre men det berodde ju säkert på att det varit soligt & klart väder. 
Jag mockade hagarna lite när hästarna hade gått in.  
Kvällen är lugn här i soffan framför tv:n  (null)
Wilda vill vila huvudet i min hand 
Kram på er ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0