Snö & fika

Det var vitt ute när vi vaknade & snön fortsatte att falla av & till hela dagen. 
(null)
Det har varit någon plusgrad under dagen & ska regna inatt och imorgon så snön lär försvinna igen. 
Jag red i ridhuset på förmiddagen. Sigge var duktig idag med, vi nöter vidare med byten, arbetspiruetter & lite piaff. 
(null)

Jag städade lite inne, putsade av några fönster på insidan bland annat. Framförallt fönstret framför diskhon i köket blir väldigt fläckigt. 
När hästarna var intagna åkte jag till Anette för en fika. Hon var på rehab på Teneriffa i tre veckor före jul så vi hade mycket att prata om.
Jag trodde klockan var runt 19 när jag reste mig för att åka hem men då var den 20.30. 
Tiden gick väldigt fort. 
Nattinatti 
Kram ❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0