Ofungerande blogg…

Jag är så trött på att bloggen inte funkar. 
Det är väl tio dagar sen jag kunde uppdatera senast. 
Så tråkigt!! 
Men nu hoppas jag att både bilder och text går att publicera. 
Det får bli någon slags sammanfattning. 
Det kom lite snö i början av förra veckan. 
(null)

(null)
& nu har det kommit ett par centimeter till och det har blivit kallare -8 på nätterna. 
Usch! 
& elpriserna är skyhöga så vi eldar i kaminen hela dagarna. Det innebär också att någon av oss måste vara hemma och ladda in mer ved var 20:nde minut ungefär. 
Häromdagen kokade jag ris på kaminen också för att spara ännu mer el…. och pengar. 
(null)

Förra veckan fick vi våra solpaneler levererade. 
(null)
Nu ska vi bara få dom monterade med. Ska bli så skönt när dom är igång & producerar el. 
I lördags tog vi en promenad med Ester och Magnus bort till berget vid brukshundsklubben. Där grillade vi både korv och kanelbullepinnbröd. 
(null)

(null)

(null)

På kvällen kom Stephie och Danne och vi spelade Canasta. 
Wilda ville också vara med. 
(null)

Jag har hunnit sticka en liten filt till Wilda, hon älskar ju att ligga hos mig när jag stickar så jag tänkte att hon nog vill ha en egen gosefilt. 
(null)

(null)
Hon gillar den! 
Ridhuset har varit en katastrof sen i fredags. Underlaget frös då det inte blev saltat i tid. Nu är det äntligen bättre, även om det inte kan kallas bra än. 
(null)

Sigge var duktig idag, han gjorde riktigt bra byten. 
Ikväll fick jag en räkmacka & en öl av B. 
Dags att nattfodra. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0