Träning & Canasta

Jag städade nerevåningen i morse innan jag gick ut för att rida. 
Stephie kom hem sent igår kväll efter en hel vego Stockholm igen. Idag hade hon tre elever/träningar inplanerade. 
Jag gjorde några stretchövningar med Sigge för att kolla så att han var ok innan jag sadlade. Med lite godis (morötter) gick det hur lätt som helst att vika sig dubbel åt båda hållen. 
Ridningen gick bra, jag la in många skrittpauser & tog det lite lugnare än vanligt. 
Vi käkade bara varsin korv med mos på dan & sen åkte jag till Ica för att hämta ut ett paket och handla lite. 
Sen tränade jag, crosstrainer och styrketräning. 
Wilda har sovit mest hela dagen, hon var ute en stund på förmiddagen men gillar inte kylan. 
(null)

Stephie & Danne kom på kvällen & vi spelade en Canasta. Kul! Det var längesen nu. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0